Strony

czwartek, 19 września 2013

ku ku!

Dlaczego właściwie szukać nowego miejsca? Skoro tutaj mi dobrze, w pracowni.. W dodatku przychodzą ludzie, sprawdzeni znajomi, co nie szczędzą dobrego słowa, a i krytyką czasami też sprowadzą na ziemię..  

Może po prostu tu zrobić trochę porządków, rozpocząć nowy notes z obrazkami? 

Tak. Nigdzie nie idę. Pracownia zostaje tu. Otwieram farby...





Na ostatnim spotkaniu dzieci stwierdziły, że mam okropnie brudną paletę.. Ale tak właśnie wygląda kiedy pracuję. Właśnie tak. Dlatego wrzuciłam ją sobie do nagłówka bloga. Niech świadczy, że coś tu się dzieje. A dzieje się! 

Cieszę się, że znów tu jestem!

3 komentarze:

  1. Też się cieszymy :D
    PS. A cieszylibyśmy się jeszcze bardziej, gdyby znikła weryfikacja obrazkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się cieszę, że zostajesz :)

    OdpowiedzUsuń